Afvallen zonder dieet & dus zonder jojo-effect!

Afvallen, jojo-en, calorieën tellen….ben jij het inmiddels zat?

Heb je al van alles geprobeerd, maar lukt het je maar niet om blijvend af te vallen? Ben je blij dat je eindelijk een paar kilo bent kwijtgeraakt, maar komen ze er dan weer met rente aan? Ben je er dagelijks mee bezig, wordt je geconfronteerd met kleding die te strak zit en je spiegelbeeld dat je minder aanspreekt? Als eten een strijd is geworden en afvallen is inmiddels een droom die heel ver weg lijkt en je zelfs wakker houdt, dan is het tijd voor verandering!

Wil jij nu eindelijk wel eens naar een blijvend gezond gewicht? Dan kan het zijn dat je verleden en de keren dat het niet is gelukt je in de weg staan. En als je niet eerst daarmee aan de slag gaat, is de kans op succes klein. De meeste mensen die willen afvallen, zetten de knop om en gaan van teveel of verkeerd eten veelal naar te weinig eten. Of men gaat drastisch anders eten, bijvoorbeeld koolhydraatarm. Je kunt met elk dieet afvallen, maar dat betekent vaak niet automatisch een blijvend resultaat. De kilo’s die je in korte tijd verliest, komen er meestal ook gauw weer aan en meestal met rente. Het is belangrijk om ook te werken aan gedragsverandering, zodat je de onderliggende oorzaak, belemmerende gedachten en overtuigingen aanpakt.

Wil jij graag ontspannen met eten kunnen omgaan en een blijvend gezond gewicht bereiken? Dan is het naar mijn mening belangrijk eerst in te zien dat diëten op de lange termijn niet werken. Pas als je dat kunt loslaten kun je een nieuwe, andere stap zetten richting je doel. Je vraag je misschien af, ‘maar hoe doe ik dat en kan ik het wel’? Zeker oude patronen en gewoonten doorbreken lukt niet van de één op andere dag. Het is een proces waarbij je stap voor stap leert anders te denken en van daaruit andere keuzes te maken, daar help ik je graag bij!


         Meld je gratis aan:

* veplicht

Bij Health2Happiness leer je naast slimme voedingskeuzes en het belang van bewegen, wat je belemmerd op je pad en wat nodig is naar een blijvend gezond gewicht. Ik help je om weer met vertrouwen naar de toekomst en naar jezelf te kijken. Je leert jezelf beter kennen en hoe je de regie kunt nemen. Hoe je omgaat met teleurstellingen en jezelf weer kunt herpakken. Je leert niet alleen andere eet- en leefgewoonten, maar  ook waarom je nu doet wat je doet, hoe het anders kan en hoe je dat op de lange termijn kunt volhouden. Als jij de belangrijke voorwaarden op weg naar een gezond gewicht leert, dan leg je een stevige basis. Dan kan ook jij jouw eigen afslankexpert worden!

Afvallen zonder dieet, is wat ik jou ook gun!

* Zodat ook jij straks aan de buitenkant uitstraalt wie je van binnen bent
* Zodat ook jij zelfverzekerd, lekker in je vel door het leven kan gaan
* Zodat ook jij vol (zelf) vertrouwen de toekomst tegemoet gaat
* Zodat ook jij fit, gezond en energiek iedere nieuwe dag tegemoet treedt
* Zodat ook jij bewuste keuzes maakt die fysiek en mentaal bijdragen aan een leuk leven
* Zodat ook jij met flair je nieuwe jurkje draagt

Maar misschien vraag je je af wat houdt afvallen zonder dieet nu eigenlijk in. Afvallen zonder dieet is een methode waarbij je door te blijven eten kunt afvallen. Het gaat om bewust kiezen, bewust eten en bewust ‘zondigen’. Je leert een leefstijl die bij jou past en die je de rest van je leven kunt volhouden. Je leert hoe je kunt werken aan een betere stofwisseling en daardoor een hogere vetverbranding.

Wat brengt deze minicursus je?

Wil jij graag de eerste stap zetten naar een slanker lichaam? Wil je dat op een verantwoorde manier doen? Zet dan nu de eerste stap met de gratis minicursus en krijg:

  • Een weekmenu
  • Elke dag een gratis tip in je mailbox.
  • Inzicht in lichamelijke en psychische factoren die het afvallen lastig kunnen maken. En je kunt pas wat veranderen als je ervan op de hoogte bent.
  • Een handig schema met denkfouten en hoe je die kunt vervangen door constructieve gedachten. De meeste gedachten, zelfs zo’n 95% is onbewust. Het is dan ook helemaal niet raar dat we soms niet doorhebben dat onze gedachten ons vasthouden in die vervelende vicieuze cirkel.
  • Je leert het belang van genieten en hoe je dat aanpakt. Een leven lang zonder zondigen kan niemand. Juist weer ontspannen met eten leren omgaan, is zo belangrijk. Als je dat bereikt, zal jij een gezond gewicht bereiken en behouden.
  • Je leert de verschillende fasen die horen bij verantwoord en gezond afvallen. Je kunt niet van fase 1 naar fase 4. Als we een probleem of issue hebben dan gaat daar vaak teveel aandacht naar uit. Als het zo erg is geworden dat we het niet meer kunnen verdragen, dan willen we zo snel mogelijk een oplossing. Dan ligt wel de valkuil op de loer om te snel en drastisch iets te willen veranderen aan onze situatie. Het is beter om goed voorbereid en stap voor stap te werken aan een gedragsverandering.
  • Je leert de verschillen, voor- en nadelen van zowel een dieet als een gezonde leefstijl. Het geeft je meer inzicht. Dan kun je een weloverwogen keuze maken. Het is belangrijk dat jij iets doet dat bij jou past!

minicursus - recensieDe minicursus bevat veel nuttige informatie. Het sprak me aan hoe om te gaan met eten en dat een gunmomentje ook best een keer kan. Ik heb ook geleerd dat het eten van tussendoortjes snaaimomenten kan voorkomen. Ik hou nu de eetmeter bij en dat geeft me inzicht dat ik niet teveel, maar ook niet te weinig ga eten. Als je wilt afvallen, dan raad ik je aan om de minicursus te volgen. Het maakt je veel bewuster.

Colinda Kamphuis

Zet de eerste stap, schrijf je nu in voor de gratis minicursus

;